Márka építés

1/3
“Az identitás az ok, a márka a hatás”

Larry Ackerman

Miért több egy márka mint egy cég vagy egy termék?


Miért ér többet egy márka mint egy több tíz év alatt felépített prosperáló cég vagy vállalkozás?


Miért van az, hogy hajlandóak vagyunk többet fizetni azokért a termékekért és szolgáltatásokért amelyekről tudjuk (hisszük),

hogy jobbak mint a versenytársaké?


Hogyan lehet ugyan azon termék piacán 10x árkülönbséggel piacon értékesítést érvényesíteni?


Mit kell tenni ahhoz, hogy vágyjanak termékeinkre és szolgáltatásainkra?


Hogy nem veszik észre az emberek, hogy beleszerettek egy-egy ajánlatba?

Hogyan lehet elérni egy szegmensben, hogy az addig kialakult szokásjoggal ellentétben érdemi rendszerességű újravásárlás történjen?

Mi a legegyszerűbb módja annak, hogy leegyszerűsítsük a vásárlási folyamatot, letompítsuk az árérzékenységet, lehalkítsuk a konkurencia érveit.

Mennyibe fog ez kerülni nekem?

Miért nem lesz drága, hogyan tudom majd az értékesítésben is követni, hogy a márkámra költött pénzem mikor térül meg, mikor fordul termelőre.

Miért gondolom még mindig azt, hogy ez hülyeség? Hogy ez nem kell nekem?

Mindezekre és még sok másra megkaphatod a választ egy személyes találkozó alkalmával.

Foglalj időpontot Üzletfejlesztési Konzultációra és ismerd meg céged online marketing lehetőségeit.

 

Lásd egy szakértő szemével, milyen megoldások állnak rendelkezésedre az internetes reklámok világában.

Egy online marketing ügynökség életében minden egyes ügyfél új kihívás, új megismerendő piac.

Felejtsd el a sablonos megoldásokat!

Első lépés a fejlődés felé:

Szakmai szemmel, kívülállóként csak olyan beszélgetéseken veszek részt amiken én kérdezek és Ti válaszoltok. Ha voltál már coachnál, tanácsadónál aki tudta a Tutit, akkor...
Üzletfejlesztési Konzultáció
1 óra
Ft30000