Első lépés a siker felé

Ahhoz, hogy a lehető legpontosabban meg tudjuk állapítani, milyen szolgáltatásokra, fejlesztésekre lesz szükség vállalkozásodban. Először is precízen meg kell értenünk annak üzletmenetét.

Ekkor dokumentáljuk, milyen értékesítési csatornákon keresztül érkeznek jelenleg hozzátok a vevőitek, vannak-e visszatérő vevőitek. Milyen gyakran történik vagy lehetséges az újravásárlás a piacotokon?

És még rengeteg ehhez hasonló kérdésre kapunk választ, ekkor már körvonalazódik, melyik is lesz a leghatékonyabb irány.


De nem elégszünk meg ezzel.


Adott esetben piackutatást javaslunk, más esetben hirdetéseken keresztül építünk megfelelő méretű marketing adatbázist (MIR). Ha minden egyes elem a helyére került, minden egyes résztvevő pontosan tudja a feladatát, amikor kiképeztük az értékesítőket, okosan kérdeznek az eladók, rend van a raktárosok fejében, az ügyfélszolgálatosok tudják az összes részletet és feltételt. Ekkor és csakis ekkor kezdődhet a kampány időszak.

Ekkor "a gép forog az alkotó pihen!"

De nem nálunk!

A piac folyamatosan változik, a konkurencia és a fogyasztók is reagálnak a kampányainkra. Nem engedhetjük ki a kezünkből az irányítást egy pillanatra sem.

Ezt kapod tőlünk a kampány menedzsment időszaka alatt.

Majd a végén természetesen egy összefoglaló riportot, melyben tájékoztatunk az eredményekről, kitekintést adunk, hogyan tovább, milyen szerepet töltünk be jelenleg a piacon.

  • Már eldöntötted, hogy eléred a céljaid? De még nem tudod hogyan...?

    1 óra

    30,000 Hungarian forints
  • Tippeld meg melyik hónap, melyik napján nyit újra az ország!

    10 perc