top of page
KKV gondolatok.png

hamarosan...

Hogyan válassz jól marketingest?

#jump_it!

Nem csoda ha nehezen találsz kiváló kommunikációs partnert...

Hiszen a kínálat nem túl fényes, mondhatnám, hogy:

Bullshit Parádé

Íme 3 fő ok,
hogy
miért nem tudsz választani?

3 ok

Túlkínálat uralkodik

   150 különböző vállalkozástámogató ajánlatot találtunk egy hét alatt. Csak a közösségi médiában.

Átláthatatlan

   Releváns tapasztalatok vagy hiteles mentor nélkül gyakorlatilag képtelenség jó döntést hozni 150 lehetőség közül.

Mindenki a legjobb!

   Hallottál már olyan marketingesről, aki nem a legjobb volt szakmájában?

Ügye?! Mi se... :D

   De akkor vajon melyik reklámügynökség lesz neked a király?

"...ma a vállalkozók jelentős része marketingsérült.
Vannak akik még a tagadó fázisban tartanak és vannak az igazán sikeres cégek.

   Nem rövid a videó, de ha végignézed, garantáltan ki fogod tudni szanálni a kuruzslókat.

   Ahhoz, hogy király reklámanyagokat tudjunk gyártani végig kell menni a videóban található folyamaton.

   Ha ezt kihagyod. Garantálom, hogy olyan anyagot fogsz gyártatni, amire két h
ónap múlva te magad is szégyenkezve tekintesz majd vissza.

#egyszerű #érthető #alkalmazható #jump_it
  Először is precízen meg kell értenünk a Te üzletmenetedet. Például azt, hogy:

- Neked milyen céljaid vannak a saját vállalkozásoddal?
- Milyen eredményeket szeretnél elérni?
- Milyen szépen és vonzóan szeretnél megjelennni a vevőid előtt?
- Mik a valódi erősségei és gyengeségei a cégednek?


   Hiszen ezt az egészet Te kezdted el és tettél bele időt, energiát, pénzt. Így számunkra is kiemelten fontos, hogy ne csak üzletileg vagy szakmailag legyen szuper amit kínálunk Neked. Hanem azokra az igényekre reagáljon egy-egy koncepciónk, amiket te szeretnél elérni :)

01_Felmérés:

   Ekkor dokumentáljuk, milyen értékesítési csatornákon keresztül érkeznek jelenleg hozzátok a vevőitek, vannak-e visszatérő vevőitek. Milyen gyakran történik vagy lehetséges-e az újravásárlás a piacotokon?
És még rengeteg ehhez hasonló kérdésre kapunk választ, ekkor már körvonalazódik, melyik is lesz a leghatékonyabb irány.

   Áhh! Ez totál hülyeség!

Kezdőcsomag tagadó fázisban lévőknek és marketing sérült vezetőknek.

  Miért fogsz pórul járni ha operatív végrehajtókat bízol meg?

   Sok szolgáltató csak rész feladatokat vállal a teljes marketinges eszköztárból. Így eleve képtelen komplex megoldásokat nyújtani.

   Ebből a videóból megtudhatod, hogyan néz ki egy kivaló együttműködés cég és reklámügynökség között.
Valamint azt is, hogy lesz egy SWOT elemzésből sikeres reklámszlogen?!
Folyamatos fejlődés

Folyamatos fejlődés...

"...ahogy a versenytársak és a technológiák, úgy a piac is változik. Akinek jó ma úgy, ahogy 10 éve csinálja, gyakorlatilag már lemorzsolódott!"

02_Kutatás:
   Ha úgy érezzük rejtőznek még kulcsfontosságú információk, ahhoz, hogy igazán kiváló szolgáltatást tudjunk nyújtani. Akkor piackutatást javaslunk.

Nyugi!
   Nem olyan drága és időigényes, mint ahogy elsőre hangzik és nem azért javasoljuk, hogy még egy bőrt lehúzzunk rólad.

Egyszerűbb, mint gondolnád! 
 Alternatívaként hirdetéseken és játékokon keresztül is képesek vagyunk megfelelő méretű és mélységű marketing adatbázist (MIR) építeni. Ami nélkül csak vakon lövöldöznénk a vakvilágba és égetnénk az értékes hirdetési budget-t.
03_Kreatív Marketing Ötletelés:

   Ebben a fázisban születik meg az a koncepció ami a teljes kommunikációdat át fogja járni.
Lehet ez egy olyan előny amire eddig nem gondoltatok, de az ügyfeleiteknek kiemelten fontos. De akár lehet egy élmény is amit direkt Ti nyújtotok az ügyfeleiteknek.
   Nem akarlak vakítani a szakmai kifejezésekkel, ez a szakasz általában egy vagy max három összetett mondatot tud felmutatni eredményként. Mégis ez a szakasz határozza meg az összes többi erőfeszítést, amit a sikered érdekében tenni fogunk.
   Itt válik el, hogy sikeres lesz a promóciód vagy eleve bukta. Ez a legkeményebb és általában a legkevésbé profitábilis szakmai munka szakasza, ezért a legtöbb marketinges ezt nagyvonalúan figyelmen kívül hagyja.

   Számunkra viszont ez a szakasz a legizgalmasabb része a munkánknak, hiszen itt dől el odafigyeltünk-e Rád és arra a kihívásra adunk-e formabontó megoldást, ami téged fáraszt?!
Neked melyik állapot a szimpatikusabb?
Ha Te is inkább koncepcióval jelennél meg a vevőid előtt, akkor katt a lenti gombra!
Koncepcióval
- jó értelemben, fogsz kilógni a tömegből, mint pl Elvis vagy Steve Jobs
- egyértelmű lesz, mikor és miért érdemes nálatok vásárolni az ügyfeleidnek
- pontosan meg lesz határozva mikor és mennyit kell költened, hogy hatással legyünk a vevőidre
Koncepció nélkül
- ki tudja milyen leszel? Hiszen se iránya, se oka nincs annak amit csinálsz, pl. Győzike vagy a herevasaló valaki
- ezer meg egy kérdés felmerül még a vásárlóidban, míg végül egy biztonságosabb döntést hoznak meg
- össze vissza fogsz költeni, az eredmények, vagy a hiányuk követhetetlen lesz egy idő után
- tudatosan, rendezetten és szépen lesznek bemutatva a termékeid, szolgáltatásaid a nagyközönségnek
- azt fogják érezni a vevőid, hogy az üzeneteid pontosan nekik szólnak, az Ő problémáikra adnak megoldást, vagy a vágyaikat segítik elérni.
- a kinézeted is hasonlítani fog a költéseidre, színtelen, szagtalan és gáz leszel, koncepció nélkül
- nemhogy a vevőidnek nem jön át a cuccod, még neked is derogálni fog, ha szembejön veled a saját hirdetésed
Okos tervezés

Okos tervezés...

"...hogy ne legyen több álmatlan éjszakád és laptop előtt töltött nyaralásod. Ideje élvezni a kemény munka gyümölcseit!"

   A kutatási eredményekre és a Te üzleti céljaidra alapozva. A kreatív koncepció érzelmi és élményvilágába csomagolva. Megalkotjuk a pontos kommunikációs "haditervet".

   Amiben napról-napra, platformról-platformra (Insta, TikTok, Youtube, Facebook stb) meg lesz határozva, hogyan alakítjuk át az ügyfeleid rólad alkotott gondolatait.

04_Arculat, design és szórásterv:

   Ebben a fázisban készülnek el a promóciód következő elemei:

- a cuccodat körülvevő logikai és érzelmi érvrendszer
- az igénybevételt és a fogyasztást segítő hangulati és élmény elemek
- az ezekhez illeszkedő szín és formavilág, ami vagy a meglévő arculatodba illeszkedik, vagy a cuccod fogyasztásához szükséges hangulat és érzelmi világ határozza meg
- a promóciód minden egyes eleme következetes sorrendben kerül publikálásra, hogy a lehető legjobb eredményekről számolhassunk be a riportokban
- meghatározásra kerül, melyik kommunikációs elem (social poszt, hirdetés) mikor, kinek és hol jelenjen meg és mennyit szükséges költeni rá, hogy elérjük az általad kitűzött célokat
 

   Ha minden egyes elem a helyére került,

minden egyes résztvevő pontosan tudja a feladatát. Amikor kiképeztük az értékesítőket, okosan kérdeznek az eladók. Rend van a raktárosok fejében, az ügyfélszolgálatosok tudják az összes részletet és feltételt. Ekkor és csakis ekkor kezdődhet a kampány időszak.

Ebben a fázisban fél szemmel mindig a kampányok teljesítményét figyeljük, hogy egyetlen visszajelzés, komment vagy optimalizálási lehetőség se kerülje el a figyelmünket.

Majd a végén természetesen egy összefoglaló riporttal jelentkezünk, melyben tájékoztatunk az eredményekről. Kitekintést adunk, hogyan tovább, mivel és hogyan lenne érdemes a következő szintre lépned a vállalkozásoddal!

Tartalomgyártás

Tartalomgyártás, webfejlesztés

"...végre csinálunk is valami kézzel foghatót!"

   Igen, végre megérkeztünk a gyártási szakaszhoz. Ez az első pillanat, amikor megéri hozzányúlni a fényképezőgéphez, belőni a kamerát. Kinyitni a kedvenc szövegszerkesztőnket, mivel már letisztult, hogy melyik tartalmat, hova és miért gyártjuk.
 
   Mi lesz ezeknek a célja, melyik fázisban lévő leendő ügyfelünknél kell, hogy beüssön a szénhidrogén ha ezeket meglátja!
   Egyetlen egy esetben tudunk eltérni a fent említett műveleti sorrendtől. Mégpedig akkor ha már percre pontos célokkal és haditervvel rendelkezel arról, hogy mit is szeretnél promózni. Személy szerint a marketing, reklám és promóció kesze-kusza világából ezek a kedvenc operatív feladataim. Nincs a sok kérdés, a várakozás a válaszokra, a sok:

"...hmmm, nemtudom, szerinted mi legyen?"

Adott a feladat:
Mutatjuk a megoldást!
- kellene pár gyönyörű kép a rendezvényetekről (webre, social, brossúrába)?
- szeretnétek egy pörgős imázsfilmet,  a cégről a 10-20-30. évfordulójára?
- szuper! Több kiváló fotós közül válogathattok, de akár házon belül is meg tudjuk oldani
- imádunk filmezni :D ez áll a legközelebb az alkotói vénánkhoz, ebben tudunk a legjobban kiteljesedni
- szeretnétek ha valaki a cuccotokra keres,  akkor az könnyedén rátaláljon a digitális világban?
- szeretnétek feldobni a boltotok megjelenését??
- szeretnétek egy kis játékkal feldobni  a közösségi média kommunikációtokat?
- szeretnétek egy reklámfilmet az új termékeitekről,  szolgáltatásaitokról?
- szeretnétek ha kiváló minőségben jelennének meg  a termékeitek a webshopotokban és a hirdetéseitekben?
- szeretnétek előrébb kerülni a Google keresőben, organikusan (SEO)?
- tíz+ éve hirdetünk a Google Ads-ben, gyakorlatilag végig kísértük a fejlődését, a kezdetektől, a legújabb trendekig
- minden marketinges álma egy Gerilla offline megjelenés
- csináltunk pár játékosított edukációs kampányt, egy sem volt 500 megosztás alatt, rajtunk nem fog múlni ;)
- 6-15 másodperc a késztermék és mégis beleteszünk, mindent ami a fogyasztóid meggyőzéséhez kell
- Google Shoppingtól az óriásplakátig, bármelyik reklámhordozóra tudunk tartalmat gyártani
- kiváló szövegírókkal állunk kapcsolatban, akár még válogathatsz is a próbamunkáikból
- szeretnétek újra elérni, vagy vásárlásra bírni azokat, akik jártak már a weboldalatokon?
- nektek egy viselkedéstervezési szempontok alapján végiggondolt remarketing kampány lesz a nyerő

... és még sorolhatnám évekig. Ha szerinted is eleget karattyoltunk a szakmáról, akkor:

Megtérülés

A végén úgyis a megtérülés számít!

...minden nálunk elköltött Forint, ~8-20 szorosan térült meg ügyfeleinknek az elmúlt pár évben!

   Szóval ha van minimum 5-15% árrésed, a profitodon kívül, akkor bőségesen meg fogja érni ránk dobni egy emailt. De ha ez sem győzött meg, itt egy videó arról, hogy mikor, melyik marketinghez kapcsolódó tevékenységet éri meg kiszervezned --->

   Itt a link az elérhetőségeinkhez. Addig is tekintsd meg rendszeresített szolgáltatásainkat. A videóban pedig egy kis segítséget találsz, hogyan és mikor érdemes stratégiai vagy operatív marketingesekkel együttműködnöd. Kitérünk rá hogyan érdemes kiszámolnod a költéseid megtérülését :)


Haladjunk #együttasikerútján!
szolgaltatasaink

Nálad mivel kezdjünk?

  • Letisztult képet kapsz a vállalkozásod lehetőségeiről, egy független m...

  • Egy cél érdekében, költséghatékony koncepcióba szervezve, ütemtervvel ...

  • Egy márka több mint a szervezet, az arculat. A tudatos márkaépítő tudj...

  • Mutasd be terméked, vagy szolgáltatásod gyönyörű reklámfilmmel!

  • Hogy megakadjon vevőid szeme a cuccodon, akár online, akár offline, am...

  • Reklámérzékeny célcsoportodat nehezen éred el direkt marketinggel? Van...

Kapcsolat

Ne feledd! Mi vagyunk a Peter's Film&Marketing és

Láthatóváteszünk!

jump_it logo white 1080 kerek png.png
Hogyan fogunk együtt dolgozni?


   A megkeresést követő 48 órában felvesszük veled a kapcsolatot és egyeztetünk egy időpontot. Amikor részletesen át tudjuk beszélni, milyen kihívásokat szeretnétek megoldani.
   Ezután elbújunk az alkotói "barlangunkba" :) és pár héten belül jelentkezünk az igényeitekre szabott koncepciónkkal!



Haladjunk #együttasikerútján!

hello@petersfilm.hu
+36304609557

bottom of page