top of page

#since _2010

#jump_it!

A lehetőség nem csönget kétszer!

Láthatóvá teszünk!

Nem tudják elegen, milyen kiváló a cuccod?

Első lépések a siker felé...

Nyitottság...

...könnyebb ma belevágni az ismeretlenbe, mint évekkel később azon bánkódni, hogy elhúztak melletted a versenytársaid!

Folyamatos fejlődés...

...ahogy a versenytársak és a technológiák úgy a piac is változik. Akinek jó ma úgy, ahogy már 10 éve csinálja, idővel lemorzsolódik!

Okos tervezés...

...hogy ne legyen több álmatlan éjszakád és laptop előtt töltött nyaralás. Ideje élvezni a kemény munka gyümölcseit!

Ragadd meg!
láthatóvá teszünk
Első lépés

Nyitottság, bátorság...

"...könnyebb ma belevágni az ismeretlenbe, mint évekkel később azon bánkódni, hogy elhúztak melletted a versenytársaid!"

Ahhoz, hogy a lehető legpontosabban meg tudjuk állapítani, melyik szolgáltatásainkkal jutsz leggyorsabban egyről a kettőre. Először is precízen meg kell értenünk a Te üzletmenetedet. Például azt, hogy:

- Neked milyen céljaid vannak a saját vállalkozásoddal?
- Milyen eredményeket szeretnél elérni?
- Mikor és hogyan szeretnéd, ha látnák a vásárlóid a saját márkádat?

Hiszen ezt az egészet Te kezdted el és tettél bele időt, energiát, pénzt. Így számunkra is kiemelten fontos, hogy ne csak üzletileg vagy szakmailag legyen szuper amit kínálunk Neked. Hanem azokra az igényekre reagáljon egy-egy koncepciónk, amiket te szeretnél elérni :)

01_Felmérés:
Ekkor dokumentáljuk, milyen értékesítési csatornákon keresztül érkeznek jelenleg hozzátok a vevőitek, vannak-e visszatérő vevőitek. Milyen gyakran történik vagy lehetséges-e az újravásárlás a piacotokon?
És még rengeteg ehhez hasonló kérdésre kapunk választ, ekkor már körvonalazódik, melyik is lesz a leghatékonyabb irány.
De nem elégszünk meg ezzel...

Folyamatos fejlődés

Folyamatos fejlődés...

"...ahogy a versenytársak és a technológiák, úgy a piac is változik. Akinek jó ma úgy, ahogy 10 éve csinálja, gyakorlatilag már lemorzsolódott!"

02_Kutatás:

Ha úgy érezzük rejtőznek még kulcsfontosságú információk, ahhoz, hogy igazán kiváló szolgáltatást tudjunk nyújtani. Akkor piackutatást javaslunk.

 

Nyugi!
Nem olyan drága és időigényes, mint ahogy elsőre hangzik és nem azért javasoljuk, hogy még egy bőrt lehúzzunk rólad. Egyszerűbb, mint gondolnád!

Alternatívaként hirdetéseken és játékokon keresztül is képesek vagyunk megfelelő méretű és mélységű marketing adatbázist (MIR) építeni. Ami nélkül csak vakon lövöldöznénk a vakvilágba és égetnénk az értékes hirdetési budget-t.

 

03_Kreatív Marketing Ötletelés:
Ebben a fázisban születik meg az a koncepció ami a teljes kommunikációdat át fogja járni.
Lehet ez egy olyan előny amire eddig nem gondoltatok, de az ügyfeleiteknek kiemelten fontos. De akár lehet egy élmény is amit direkt Ti nyújtotok az ügyfeleiteknek.
Nem akarlak vakítani a szakmai kifejezésekkel, ez a szakasz általában egy vagy max három összetett mondatot tud felmutatni eredményként. Mégis ez a szakasz határozza meg az összes többi erőfeszítést, amit a sikered érdekében tenni fogunk.
Itt válik el, hogy sikeres lesz a promóciód vagy eleve bukta. Ez a legkeményebb és általában a legkevésbé profitábilis szakmai munka szakasza, ezért a legtöbb marketinges ezt nagyvonalúan figyelmen kívül hagyja.

Számunkra viszont ez a szakasz a legizgalmasabb része a munkánknak, hiszen itt dől el odafigyeltünk-e Rád és arra a kihívásra adunk-e formabontó megoldást, ami téged fáraszt?!

Neked melyik állapot a szimpatikusabb?
Ha Te is inkább koncepcióval jelennél meg a vevőid előtt, akkor katt a
lenti gombra!

Koncepcióval

- jó értelemben, fogsz kilógni a tömegből, mint pl Elvis vagy Steve Jobs 
- egyértelmű lesz, mikor és miért érdemes nálatok vásárolni az ügyfeleidnek

- pontosan meg lesz határozva mikor és mennyit kell költened, hogy hatással legyünk a vevőidre

- tudatosan, rendezetten és szépen lesznek bemutatva a termékeid, szolgáltatásaid a nagyközönségnek

- azt fogják érezni a vevőid, hogy az üzeneteid pontosan nekik szólnak, az Ő problémáikra adnak megoldást, vagy a vágyaikat segítik elérni.

Koncepció nélkül:

- ki tudja milyen leszel? Hiszen se iránya, se oka nincs annak amit csinálsz, pl. Győzike vagy a herevasaló valaki

- ezer meg egy kérdés felmerül még a vásárlóidban, míg végül egy biztonságosabb döntést hoznak meg

- össze vissza fogsz költeni, az eredmények, vagy a hiányuk követhetlen lesz egy idő után

- a kinézeted is hasonlítani fog a költéseidre, színtelen, szagtalan és gáz leszel, koncepció nélkül

- nemhogy a vevőidnek nem jön át a cuccod, még neked is derogálni, fog ha szembejön veled a saját hirdetésed 

Okos tervezés

Okos tervezés...

"...hogy ne legyen több álmatlan éjszakád és laptop előtt töltött nyaralásod. Ideje élvezni a kemény munka gyümölcseit!"

A kutatási eredményekre és a Te üzleti céljaidra alapozva, a kreatív koncepció érzelmi és élményvilágába csomagolva, megalkotjuk a pontos kommunikációs "haditervet".

Amiben napról-napra, platformról-platformra (Insta, TikTok, Youtube, Facebook stb) meg lesz határozva, hogyan alakítjuk át a márkád környezetének rólad alkotott gondolatait.

04_Arculat, design és szórásterv:

Ebben a fázisban készülnek el a promóciód következő elemei:

- a cuccodat körülvevő logikai és érzelmi érvrendszer
- az igénybevételt és a fogyasztást segítő hangulati és élmény elemek

- az ezekhez illeszkedő szín és formavilág, ami vagy a meglévő arculatodba illeszkedik, vagy a cuccod fogyasztásához szükséges hangulat és érzelmi világ határozza meg

- a promóciód minden egyes eleme következetes sorrendben kerül publikálásra, hogy a lehető legjobb eredményekről számolhassunk be a riportokban

- meghatározásra kerül, melyik kommunikációs elem (social poszt, hirdetés) mikor, kinek és hol jelenjen meg és mennyit szükséges költeni rá, hogy elérjük az általad kitűzött célokat

Ha minden egyes elem a helyére került,
minden egyes résztvevő pontosan tudja a feladatát, amikor kiképeztük az értékesítőket, okosan kérdeznek az eladók, rend van a raktárosok fejében, az ügyfélszolgálatosok tudják az összes részletet és feltételt. Ekkor és csakis ekkor kezdődhet a kampány időszak.

Ebben a fázisban fél szemmel mindig a kampányok teljesítményét figyeljük, hogy egyetlen visszajelzés, komment vagy optimalizálási lehetőség se kerülje el a figyelmünket.

Majd a végén természetesen egy összefoglaló riporttal jelentkezünk, melyben tájékoztatunk az eredményekről. Kitekintést adunk, hogyan tovább, mivel és hogyan lenne érdemes a következő szintre lépned a vállalkozásoddal!

Gyártás

Tartalomgyártás, webfejlesztés

"...végre csinálunk is valami kézzel foghatót!"

Igen, végre eljött a gyártási szakasz. Ez az első pillanat, amikor megéri hozzányúlni a fényképezőgéphez, belőni a kamerát. Kinyitni a kedvenc szövegszerkesztőnket, mivel már letisztult, hogy melyik tartalmat, hova és miért gyártjuk.

 

Mi lesz ezeknek a célja, melyik fázisban lévő leendő ügyfelünknél kell, hogy beüssön a szénhidrogén ha ezeket meglátja!

Egyetlen egy esetben tudunk eltérni a fent említett műveleti sorrendtől. Mégpedig akkor ha már percre pontos célokkal és haditervvel rendelkezel arról, hogy mit is szeretnél promózni. Személy szerint a marketing, reklám és promóció kesze-kusza világából ezek a kedvenc operatív feladataim. Nincs a sok kérdés, a várakozás a válaszokra, a sok:

 "...hmmm, nemtudom, szerinted mi legyen?"

Adott a feladat pl.:

- kellene pár gyönyörű kép
a rendezvényetekről (webre, socail, brossúrába)

- szeretnétek egy pörgős imázsfilmet,
  a cégről a 10-20-30. évfordulójára

- szeretnétek ha valaki a cuccotokra keres,
  akkor az könnyedén rátaláljon a digitális világban

- szeretnétek feldobni a boltotok megjelenését

- szeretnétek egy kis játékkal feldobni
  a közösségi média kommunikációtokat

- szeretnétek egy reklámfilmet az új termékeitekről,
  szolgáltatásaitokról

- szeretnétek ha kiváló minőségben jelennének meg
  a termékeitek a webshopotokban és a hirdetéseitekben

- szeretnétek előrébb kerülni a Google keresőben, organikusan (SEO)


- szeretnétekújra elérni, vagy vásárlásra bírni azokat,

akik jártak már a weboldalatokon

Mutatjuk a megoldást!

- szuper! Több kiváló fotós közül válogathattok, de akár házon belül is meg tudjuk oldani

- imádunk filmezni :D ez áll a legközelebb az alkotói vénánkhoz, ebben tudunk a legjobban kiteljesedni

- tíz éve hirdetünk a Google Ads-ben, gyakorlatilag végig kísértük a fejlődését, a kezdetektől, a legújabb trendekig

- minden marketinges álma egy Gerilla offline megjelenés

- csináltunk pár játékosított edukációs kampányt, egy sem volt 500 megosztás alatt, rajtunk nem fog múlni ;)

- 6-15 másodperc a késztermék és mégis beleteszünk, mindent ami a fogyasztóid meggyőzéséhez kell

- Google Shoppingtól az óriásplakátig, bármelyik reklámhordozóra tudunk tartalmat gyártani

- kiváló szövegírókkal állunk kapcsolatban, akár még válogathatsz is a próbamunkáikból

- nektek egy viselkedéstervezési szempontok alapján végiggondolt remarketing kampány lesz a nyerő

... és még sorolhatnám évekig. Ha szerinted is eleget karattyoltunk a szakmáról, akkor:

Matek

A végén úgyis a megtérülés számít!

...minden nálunk elköltött Forint, ~8-20x térült meg ügyfeleinknek az elmúlt pár évben!

Szóval ha van minimum 5-15% árrésed, a profitodon kívül, akkor bőségesen meg fogja érni ránk dobni egy emailt.

Itt a link az elérhetőségeinkhez. Addig is tekintsd meg rendszeresített szolgáltatásainkat. A videóban pedig egy kis segítséget találsz, ha nem lenne elsőre egyértelmű, hogy melyiket válaszd!

Haladjunk #együttasikerútján!