Kreatív kommunikációs megoldások
A kreativitás a korona a marketing birodalmán!
A kreativitás a korona a marketing birodalmán!
"A kreativitás áttöri a sablonos hétköznapi megoldásokat és csodálatos vágyakat gerjeszt"
Bill Moyers
Az emberi agy több százszor gyorsabban képes kódolni az információkat, ha mozgóképes anyagokon keresztül találkozik vele, ezekkel a legkönnyebb információt átadni.
Szép termékek, finom ételek, az életünket megkönnyítő szolgáltatások.
Különböznek?
Igen?! Talán...
De egy dolog közös bennük, egytől-egyig sikeresebben lehet értékesíteni őket, ha lenyűgöző képi világot társítunk termékeink mellé.
Az emberi szem egyre éhesebb a szép, a magával ragadó élményekre.
De, hogy is valósítjuk meg ezeket a szép gondolatokat az online marketing során?
Miben különbözik az internetes reklám, a hagyományostól?
Remek termékek + szórakoztató és szerethető kommunikáció = sikeres értékesítés!
Mutasd be termékeidet, szolgáltatásaidat olyan anyagokon keresztül, melyek belső vágyat gerjesztenek a fogyasztóban, hogy átéljék a kínált előnyöket, a fogyasztás élményét.
Az online marketing során elérhetjük, hogy...
Osszák meg a közösségi médiában, meséljék el a barátaiknak, ajánljanak Önként!
Terjedjen a híred vírusszerűen az interneten és a való világban :)
A kétirányú kommunikáció az igazi ereje az internetes reklám szolgáltatásoknak. Az, hogy be tudjuk vonni a fogyasztót a termékfejlesztés és az értékesítés folyamatain keresztül a promóció egyes állomásain keresztül a flow fogyasztási élményig terjedően.
Nem választ el más mint az első reklámfilmed, az első éves közösségi média kampányod, az első nyereményjátékod mellyel úgy adhatsz vissza vevőidnek, hogy mindketten nyertek vele! :)
Hol fognak ezekkel az anyagokkal találkozni a fogyasztóid?
A YouTube a világ második leglátogatottabb weboldala, minden második böngészőablak megnyitásakor a YouTube-ot nyitjuk meg.
Profitálj TE is az Digitális Világ nyújtotta lehetőségekből!
A közösségi média lett a 21. század játszótere, az élmények átélésének és megosztásának platformja, a kapcsolattartás és már lassanként a bevásárlás helyszíne.
Kimaradnál belőle?