Reklámfilm! Ok, de miért a Youtube?

A Youtube a világ 2. leglátogatottabb weboldala, szinte minden egyes böngésző ablak megnyitása mellé megnyitunk egy Youtube ablakot is zenehallgatás céljából.

        ~2010-óta a felhasználók  már nem csak zenehallgatásra használják a Youtube-ot, sokuk itt informálódik, ha valami érdekesség után kutat vagy megoldandó problémája van. A Youtube már régen nem csak és kizárólag a zenéről szól, bár a fő profilja még mindig a zene, megjelentek mellette az úgynevezett fogyasztó által gyártott tartalmak a vlogok, a kicsomagolós videók, a "know-how" vagyis a hogyan csináld? videók is.

Youtube hirdetési lehetőségek:

       A Youtube-on 2 hatékony hirdetési forma közül választhatunk, ezek pedig a True View és a Képes Hirdetések.

       A True View hirdetések közé tartozik a PreRoll reklámfilmes hirdetési forma, mely méltán a legnépszerűbb.

5 másodperc után átugorható, viszont csak akkor kell érte fizetnünk, ha a reklámvideót végig nézték, vagy ha 30 másodpercnél tovább nézték, amelyik hamarabb bekövetkezik.

       A reklámvideók érdeklődési körök, kor, nem és lakhely alapján szűrhetőek, így ez a videós hirdetési forma ma a piacon elérhető legköltséghatékonyabb. Több esetben tapasztaltuk, hogy akár 4-7 Ft közé is leszorítható a valós megtekintésenként fizetendő összeg. Ön szerint ezek a lehetőségek és feltételek versenyképesek azzal a ténnyel összevetve. hogy pl. a Kiskegyedben 3,7M Ft-ba kerül egy megjelenés és akkor még nincs meg a hirdetésünk kreatívja?

       Szerintünk a válasz, Igen! :)

       De ne ragadjunk le, hiszen itt vannak még a remek képes hirdetéseink is melyek a reklámvideó lejátszása vagy tovább kattintása után is ott maradnak a helyükön.További lehetőségeket biztosítva, hogy elérjük a fogyasztóinkat.

       A képes hirdetések előnyei közé tartozik még, hogy ugyan úgy szűrhetőek mint a PreRoll hirdetések, rendkívül olcsóak, hiszen itt sem a megjelenítésért fizetünk, hanem a kattintásokért, melyek a weboldalunk megfelelő al-vagy landing oldalára vezetnek. Itt érdemes a reklémüzenetben átadott információkat bővebben kifejteni, átadni minden olyan információt mely szükséges a fogyasztó számára a pozitív döntéshez.


Alternatívák reklámérzékeny célcsoport elérésére.

       Nekünk hirdetőknek különösen jó ha alternatív tartalmakat is gyártunk, hiszen már nem csak a böngészőben a keresési hirdetések állnak rendelkezésünkre. Vagy a videókat megszakító általában félrecélzott, sokszor idegesítő reklámlehetőségek közül választhatunk (ezekre még visszatérünk!). Számos egyéb lehetőségünk is akad még.

       Kommunikálhatunk akár alternatív tartalmakon keresztül pl. egy cipőmárkakereskedőtől érdekes tartalom lehet, hogy hogyan ápoljuk új bőrcipőnket, vagy hogyan tisztítsuk azt, úgy, hogy sokáig megőrizze újszerű állapotát. Ezek az anyagok nem egyértelmű reklámok, de értelemszerűen könnyen fellogózhatóak és elrejthetőek bennük termék megjelenítések melyek azért beazonosítják a gyártó márkát.

       A reklám tartalom lehet még maga a forgatás helyszíne is, ha új boltot nyitottunk, vagy költöztünk, ahonnét bejelentkezünk, vagy az apropó ami miatt a videó elkészül (pl tavaszi árakció, vagy nyereményjáték).

       A lényeg a folyamatos jelenlét és a következetesség.

Az, hogy a például egy kisbolt esetén lokálisan, folyamatosan tartsuk a kapcsolatot a potenciális ügyfelekkel. Mert ha nem tesszük, megteszi majd valaki más és abból ugyebár mi nem profitálunk.


       Jelenleg Magyarországon rengeteg lefedetlen vagy elégtelenül lefedett piac van ha az online értékesítési lehetőségeket vizsgáljuk. Mindegyikünk zsebében ott a lehetőség egy FHD képes mobil formájában, hogy megtegye az első lépést a videomarketing felé.

       Nem kell nagy dolgokra gondolni, első lépésnek szinte tökéletes, ha időnként bejelentkezel egy kis LIVE keretében, hogy itt a Tavasz! és ezért most akciós a paprika vagy a tavaszi cipő, teszel rá egy kis kiemelést és pár hónap múlva már biztosan érezni fogod a hatását.

       Képes leszel irányítani azt, hogy miért jöjjenek be hozzád az emberek, milyen terméket keressenek, melyik akciós vagy kedvezményes aktuálisan.

Ha már jól megy, vagy szeretnél szintet lépni a videomarketingeddel akkor keress fel minket telefonon!

2018 a tudás éve nálunk, így az első tanácsadás ingyenesen elérhető mindenki számára!

Szép napot és gyarapodjatok! :)





4 megtekintés0 hozzászólás

9025 Győr
Kereszt utca 9.
hello@petersfilm.hu
06-30/460-9557

  • YouTube
  • Instagram