top of page

Referenciáink

Első lépések a siker felé

Ahhoz, hogy a lehető legpontosabban meg tudjuk állapítani, milyen szolgáltatásokra, fejlesztésekre lesz szükség vállalkozásodban. Először is precízen meg kell értenünk annak üzletmenetét.

Ekkor dokumentáljuk, milyen értékesítési csatornákon keresztül érkeznek jelenleg hozzátok a vevőitek, vannak-e visszatérő vevőitek. Milyen gyakran történik vagy lehetséges az újravásárlás a piacotokon?

És még rengeteg ehhez hasonló kérdésre kapunk választ, ekkor már körvonalazódik, melyik is lesz a leghatékonyabb irány.
De nem elégszünk meg ezzel.
Adott esetben piackutatást javaslunk, más esetben hirdetéseken keresztül építünk megfelelő méretű marketing adatbázist (MIR). Ha minden egyes elem a helyére került, minden egyes résztvevő pontosan tudja a feladatát, amikor kiképeztük az értékesítőket, okosan kérdeznek az eladók, rend van a raktárosok fejében, az ügyfélszolgálatosok tudják az összes részletet és feltételt. Ekkor és csakis ekkor kezdődhet a kampány időszak.

Ekkor "a gép forog az alkotó pihen!"

De nem nálunk!

A piac folyamatosan változik, a konkurencia és a fogyasztók is reagálnak a kampányainkra. Nem engedhetjük ki a kezünkből az irányítást egy pillanatra sem.

Ezt kapod tőlünk a kampány menedzsment időszaka alatt.

Majd a végén természetesen egy összefoglaló riportot, melyben tájékoztatunk az eredményekről, kitekintést adunk, hogyan tovább, milyen szerepet töltünk be jelenleg a piacon.

Szakmai szemmel, kívülállóként csak olyan beszélgetéseken veszek részt amiken én kérdezek és Ti válaszoltok. Ha voltál már coachnál, tanácsadónál aki tudta a Tutit, akkor...
Üzletfejlesztési Konzultáció
1 óra
Ft69000
bottom of page