top of page
Mutyimentes
Üzleti Sikerek
#writeyourfuture
Mit érdemes tudni a tartalom marketingről és a kreatív kommunikációs megoldásokról?
Reklám érzékeny célcsoportnak értékesítenél? Íme a megoldás!
1/3
“Hívd a koronám tartalomnak, koronának, melyet ritkán élveznek a királyok”
William Shakespare
Lépj kapcsolatba vevőiddel a közösségi média platformjain keresztül!
A Facebook és az Instagram adta lehetőségek tökéletesen alkalmasak a „hagyományos PPC” és a szórakoztató tartalom marketing kampányok futtatására egyaránt.
Csak azoknak jelennek meg hirdetéseid, akik vállalkozásod közelében laknak vagy átutaznak. Szűrheted őket nemük, koruk, érdeklődési körük és online magatartásuk alapján.
Csak a potenciális ügyfeleidnek fognak megjelenni hirdetéseid.
Csak a termékeid iránt érdeklődőknek jelenik meg blog bejegyzésed vagy cikked, tutorial videód. Mutasd meg magad, oktass, szórakoztass és növekedj a közösségi média világának segítségével! Az emberi agy több százszor gyorsabban képes kódolni az információkat, ha mozgóképes anyagokon keresztül találkozik vele, ezekkel a legkönnyebb információt átadni. Szép termékek, finom ételek, az életünket megkönnyítő szolgáltatások.
Különböznek? Igen?! Talán...
De egy dolog közös bennük, egytől-egyig sikeresebben lehet értékesíteni őket, ha lenyűgöző képi világot társítunk termékeink mellé. Az emberi szem egyre éhesebb a szép, a magával ragadó élményekre. De, hogy is valósítjuk meg ezeket a szép gondolatokat az online marketing során?
Miben különbözik az internetes reklám, a hagyományostól?
Remek termékek + szórakoztató és szerethető kommunikáció = sikeres értékesítés! Mutasd be termékeidet, szolgáltatásaidat olyan anyagokon keresztül, melyek belső vágyat gerjesztenek a fogyasztóban, hogy átéljék a kínált előnyöket, a fogyasztás élményét. Az online marketing során elérhetjük, hogy...
Osszák meg a közösségi médiában, meséljék el a barátaiknak, ajánljanak Önként!
Terjedjen a híred vírusszerűen az interneten és a való világban :) A kétirányú kommunikáció az igazi ereje az internetes reklám szolgáltatásoknak. Az, hogy be tudjuk vonni a fogyasztót a termékfejlesztés és az értékesítés folyamatain keresztül a promóció egyes állomásain keresztül a flow fogyasztási élményig terjedően.
Nem választ el más mint az első reklámfilmed, az első éves közösségi média kampányod, az első nyereményjátékod mellyel úgy adhatsz vissza vevőidnek, hogy mindketten nyertek vele! :) Hol fognak ezekkel az anyagokkal találkozni a fogyasztóid? A YouTube a világ második leglátogatottabb weboldala, minden második böngészőablak megnyitásakor a YouTube-ot nyitjuk meg. Profitálj TE is az Digitális Világ nyújtotta lehetőségekből!
A közösségi média lett a 21. század játszótere, az élmények átélésének és megosztásának platformja, a kapcsolattartás és már lassanként a bevásárlás helyszíne.
Kimaradnál belőle?
Haladjunk #együttasikerútján!
Első lépés a fejlődés felé:
bottom of page