1. a kiváló gyártás és előkészítés, K+F,
2. az ügyféllel való élethosszban való gondolkodás és törődés,
3. a hosszútávon való üzleti gondolkodás, stratégia,
4. valamint a szemet gyönyörködtető promóció.
Esettanulmány :)
Tavaly Csornán a számtalan digitális lehetőség közül, megoldásként a márkázást választottuk Remete Vendéglő. A pandémia akkor még beláthatatlan hatásaira senki sem volt felkészülve. De a vendéglő vezetése egyértelműen előre kereste a kiutat a helyzetből és be is vált nekik.
Már a portfólió bemutatásának szakaszában kifejezetten ügyeltünk arra, hogy minden egyes tartalmat és hirdetést átjárjon a pozitív, vidám hangulat. Ezek az érzések szolgáltak irányadó elvként, minden fotózás és filmezés alkalmával, a gyártási szakaszban. De kihatott a scriptek írására és a sztorik hangulatának tervezésére is.
Utólag már tudjuk azt, amit eleinte csak reméltünk. Igenis van igény az életigenlő és szép tartalmakra a legkisebb vállalkozás fejlesztése, promótálása során is (kivéve temetkezési vállalkozások) #sorry
Nem szabad elfelejteni, hogy egy vállalkozás fejlesztése nem korlátozódik kizárólag a belső folyamatokra, a szervezetre. Hiszen egy hatalmas világban, a piacgazdaságban kell helytállnia a szervezetnek.
Ebben a versenyben pedig az érzelmeké, a vágyaké és az érzékszerveké a vezető szerep. Manapság már bárki be tud szerezni szinte mindenféle terméket online, pusztán logikailag nem is kéne boltba járnunk, azaz offline vásárolnunk.
Bár a trendek azt mutatják, hogy az online térben töltött idő hatalmas léptékben tör előre. A fogyasztói szokásaink egyelőre kombinált gyakorlatot mutatnak. Azaz még mindig szeretjük megtapizni és szemügyre venni a piacon fellelhető választékot.
Aztán az árérzékeny "józan eszünkre" hallgatva körbenézünk online és ezen kombinált információk birtokában hozzuk meg a vásárlási döntést. Mely lehet, hogy egy fancy hirdetéssel indult és hosszú utat járt be a valós rendelésig.
Ez elemi ösztönünk, egy vágyunk, hogy meg tudjuk nyugtatni/győzni magunkat arról, hogy biztosan jó döntést hoztunk. Ezért vizslatunk végig az "n"-ik ruhabolton és keresünk órákon át egy igazán ötletes születésnapi ajándékot
Oké, ezt értem, de mi van akkor ha én mégis online értékesítéssel szeretnék foglalkozni? Van már fizikai boltom, vagy éttermem, de jó lenne ha a holtidőben is ki lenne használva a pangó kapacitásom?
Tekintsd meg a fenti példában említett ügyfelünk portfólió oldalát itt: Remete Vendéglő. Bár az online értékesítést technikai okok miatt elengedtük (telefonon lehet rendelést leadni) az étlap és étterem szolgáltatásai szépen be lettek mutatva, így nem volt más dolgunk, mint éhes, kitűnő falatokra vágyó érdeklődőket terelni az új weboldalra. Ahol megismerhették az új arculattal és márkaképpel felruházott vendéglő frissített kínálatát.
Meg is lett az eredménye. A pandémia első hullámának közepére készült el az oldal és gőzerővel belevágtunk a hirdetésbe. Mára stabilan üzemel a vendéglő, jutott idő egy kis festésre, felújításra is. De ami a legfontosabb, hogy szinte minden kollégát sikerült megtartani, vagy pedig érdemi cserével pótolni az elvándórlókat.
Ha Te is szeretnéd sikerre vinni a legnagyobb kihívások közepette is az éttermedet. Ha szeretnél hasonló eredményekről beszámolni fél-egy év múlva, akkor lépj velünk kapcsolatba! Az átgondolt hosszútávú marketing stratégia, mindig gyümölcsöző befektetés
www.petersfilm.hu hello@petersfilm.hu 06-30/460-9557 Ugorjuk megy együtt a következő üzleti kihívásokat könnyedén! #jump_it #okosmarketingmegoldások #marletingtippek #márkázás #vállalkozásfejlesztés #digitalismarketing #reklámozzokosan
Commentaires