Igazán könnyű úgy alkotni, hogy az ember személyesen is megbizonyosodott arról, hogy kiváló terméket fog promótálni. Év elején tapasztaltam meg, hogy mennyire fontos egy állatka (esetünkben Bátor) helyes táplálása. Ebből a tapasztalatból jutottunk el a Top Dog Ebáruház-zal együttműködve , hogy büszkén mutathatom be legújabb projektünket. Három dolog kellett hozzá: - kiváló termékek, szolgáltatások - nyerni akaró vezető - nyitottság a fejlesztésekre Eredmény 1.0: - trendi weboldal, a vezető üzleti modelljéhez szabva
- új vizuális élmény, arculati elemek és ikonok
- a szakáruház kiválóságát kiemelő digitális promóció
- egységes márkázott megjelenés, az összes választott platformon
- elemzési adatok gyűjtése az első perctől kezdve
Fekete leves: A helyzet az, hogy ezekre bármelyik arculattal, designal, vagy hirdetéssel foglalkozó ügynökség képes. Tényleg. Pusztán ezektől nem kel életre egy márka.
Akkor mitől? 🤔 Attól, hogy átfogó gazdasági, pszichológiai, kreatív és promóciós készségekkel rendelkezünk. Ezáltal képesek vagyunk sikerre hangolni márkádat. Képesek vagyunk mélyen megérteni a vállalkozásindító motivációtokat. Azt az egy gondolatot, amivel jobbá, szebbé szeretnétek tenni a világot. Esetünkben házi kedvenceink helyes táplálásával.
Röviden: "A gondos törődés, a helyes táplálással kezdődik!" Ezt hívjuk márka esszenciának. Ettől váltok egyedivé, könnyen felismerhetővé, megkülönböztethetővé, mint az Apple, vagy a Maserati vagy sok más olyan márka, akiknél hozzánk hasonlóan gondolkodnak a marketingesek.
Tudod, ha azt mondom Volvo, te azt mondod biztonság. Ha azt mondom Kajmán-szigetek, tudod, hogy pálmafák és pénzmosás. Ha azt mondom Svájci, tudod, hogy a pontosságra gondolok Pont ilyen egyszerű! :) Amik kellenek hozzá... ...hard Skillek: - nem hazudunk, vagy állítunk részlegesen/feltételesen igazat - nem elégszünk meg a középszerűvel, ha lehet csak egy kicsit jobbat csinálni, mi a kiválóságot választjuk -teljeskörű pénzügyi, vizuális és kreatív kampánytervet prezentálunk fillérekért 💲

...soft Skillek:
- annyi időt szánunk a márka kiválóságának a megértésére, amennyire szükség van hozzá ⏰
- ha kell hónapokig kutatunk, kérdőíveket és fókuszcsoportos interjúkat készítünk és elemzünk

- a vezető üzleti modelljére alkotunk megoldást, nem pedig az alapján, ahogy mi csinálnánk. Persze csak akkor, ha nem a '90-es évek technológiáit várod el tőlünk... 😂
- nem félünk több lépésben megoldást prezentálni, fontos számunkra, hogy biztonságban érezd magad
- ha menet közben kiderül, hogy nem állnak rendelkezésre pl. minőségi termékfotók, akkor készítünk.

Komentar