top of page
Keresés
- új vizuális élmény, arculati elemek és ikonok
- a szakáruház kiválóságát kiemelő digitális promóció
- egységes márkázott megjelenés, az összes választott platformon
- elemzési adatok gyűjtése az első perctől kezdve
Fekete leves: A helyzet az, hogy ezekre bármelyik arculattal, designal, vagy hirdetéssel foglalkozó ügynökség képes. Tényleg. Pusztán ezektől nem kel életre egy márka.
Akkor mitől? 🤔 Attól, hogy átfogó gazdasági, pszichológiai, kreatív és promóciós készségekkel rendelkezünk. Ezáltal képesek vagyunk sikerre hangolni márkádat. Képesek vagyunk mélyen megérteni a vállalkozásindító motivációtokat. Azt az egy gondolatot, amivel jobbá, szebbé szeretnétek tenni a világot. Esetünkben házi kedvenceink helyes táplálásával.
Röviden: "A gondos törődés, a helyes táplálással kezdődik!" Ezt hívjuk márka esszenciának. Ettől váltok egyedivé, könnyen felismerhetővé, megkülönböztethetővé, mint az Apple, vagy a Maserati vagy sok más olyan márka, akiknél hozzánk hasonlóan gondolkodnak a marketingesek.
...soft Skillek:
- annyi időt szánunk a márka kiválóságának a megértésére, amennyire szükség van hozzá ⏰
- ha kell hónapokig kutatunk, kérdőíveket és fókuszcsoportos interjúkat készítünk és elemzünk
- a vezető üzleti modelljére alkotunk megoldást, nem pedig az alapján, ahogy mi csinálnánk. Persze csak akkor, ha nem a '90-es évek technológiáit várod el tőlünk... 😂
- nem félünk több lépésben megoldást prezentálni, fontos számunkra, hogy biztonságban érezd magad
- ha menet közben kiderül, hogy nem állnak rendelkezésre pl. minőségi termékfotók, akkor készítünk.
Nem hagyjuk feltett kézzel sunnyogni a projektet csak azért, mert egy amúgy költséges tétel hiányzik a szerződésből.
Mélységesen egyetértünk azzal, hogy mindig van alternatív megoldás *Kirk. Röviden, tömören azzal foglalkozunk amihez értünk és semmi mással nem.
Így hangoljuk szépen és tudatosan a Te vállalkozásodat is sikerre! Egyszerű nem igaz? :D
Egy kérdés maradt hátra: Nálad mikor kezdhetünk? 🎬
bottom of page